"לפטר במיידי את נהגי 'אגד' הערביים בירושלים"

    גואל ועקנין 2 Comment on "לפטר במיידי את נהגי 'אגד' הערביים בירושלים"
    8:29
    09.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on פרסום ראשון: הדיל המפתיע בבחירות לרבנות, שסוכל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (רביעי) פנו חברי מועצת העיר ירושלים יצחק פינדרוס ויוסף דיטש אל אבי פרידמן יו"ר מזכירות 'אגד' בפנייה חריפה לפטר את מאות נהגי אגד הערביים שסירבו לשוב לעבודתם בעקבות מותו של נהג אגד בירושלים.

    במכתבם כתבו השניים: "אנו פונים אליך בבקשה דחופה, בעקבות פניות רבות שמגיעות ללשכתנו בנושא שבנידון, ומאחר שמדובר בתופעה חמורה ביותר שעוברת משום מה בשתיקה – דבר חמור בפני עצמו".

    IMG-20141119-WA0022

    "כידוע לך, למעלה ממאתיים נהגים ערבים המועסקים בסניף ירושלים של חב' 'אגד', החליטו בימים האחרונים לנקוט בשביתה לאחר שאחד מחבריהם נמצא מת באוטובוס בו נהג".

    "אנו סבורים, כי מחובתה של חב' 'אגד' להוציא מידית מכתבי פיטורים לאותם נהגים שיסרבו לשוב לעבודתם לאלתר, ובכך תוכיח לציבור כולו כי חברת אגד אינה נכנעת לטרור שמקורו בהסתה ובשקרים", כתבו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נכון!!!!!!!!!!!!
      שיעסיקו יהודים- כמו שאת הערבים הם יכלו להכשיר לעבודה, מימנו להם את הקורסים לנהיגה, ונתנו להם תנאים טובים- שיתנו את זה ליהודים!!!!!!!!!!

    2. 1

      שיקחו חרדים אפילו חסידים ויכשירו אותם להיות נהגים. מה יש? בבורו פארק, בוילמסבורג ובעוד מקומות בארה"ב ובעולם, יש נהגים חרדים ואפילו חסידים עם שטריימלעך, שעושים ת'עבודה יותר טוב "מערבים מגעילים ומסריחים".